PGKiM w Sandomierzu – ograniczenia w obsłudze interesantów

Foto: Pixabay

Dociera do nas coraz więcej informacji o kolejnych zakażeniach Covid-19. Wszystko wskazuje na to, że znowu będziemy musieli dostosować się do licznych ograniczeń. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu informuje o nowych zasadach w kontaktach z interesantami.

Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną oraz pojawiające się przypadki zakażenia koronawirusem, Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. podjął decyzję o wprowadzeniu dodatkowych obostrzeń i ograniczeń.
Począwszy od dnia 13 października 2020 r. następuje zakaz swobodnego przemieszczania się Interesantów na terenie Przedsiębiorstwa.
PGKiM informuje, iż do obsługi spraw Interesantów wyznaczono pracownika merytorycznego Biura Obsługi Klienta PGKiM. Z jego pomocą można konsultować i załatwiać wszystkie bieżące sprawy, także te związane z opłatami.
Jednocześnie przedsiębiorstwo zachęca do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta iBOK. Umożliwia ono dokonywanie wpłat za wodę i ścieki drogą elektroniczną poprzez tzw. koszyk płatności.
PGKiM w Sandomierzu przeprasza za ewentualne utrudnienia  i apeluje, by wspólnie zadbać o zdrowie.
Źródło: PGKiM w Sandomierzu