Foto: PGKiM w Sandomierzu
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż począwszy od dnia 18 lutego 2020 r. dostępna jest nowa platforma rozliczeń IBOK.
IBOK czyli Internetowe Biuro Obsługi Klienta to narzędzie umożliwiające zarządzanie swoim kontem w sposób łatwy i szybki. Ta nowa forma podglądu rozliczeń za dostarczaną wodę i odprowadzane ścieki została stworzona z myślą o kontrahentach ceniących wygodę oraz bezpośredni dostęp do informacji rozliczeniowych.
IBOK umożliwia m.in.:
- weryfikację (podgląd) wskazań dotyczących wodomierzy,
- przekazywanie aktualnych stanów wodomierzy,
- podgląd wystawionych faktur wraz z odsetkami,
- podgląd rozliczeń i obrotów powiązanych z kontrahentem, zarówno w formie zestawienia bieżącego jak i historycznie,
- generowanie stanu rozliczeń w formie wykresu,
- wydruk zestawień faktur,
- przekazywanie komunikatów kontrahentom,
- generowanie zgłoszeń tj. prowadzenie korespondencji pomiędzy kontrahentem a Spółką w formie: wniosku, zapytania, zgłaszanie awarii,
- odczyt dokumentów i formularzy udostępnionych przez Spółkę,
- wyrażanie opinii w pytaniach sondażowych.
W przyszłości Spółka planuje uruchomić dodatkową usługę polegającą na możliwości regulowania płatności drogą elektroniczną, poprzez tzw. koszyk płatności oraz przypomnienia o płatnościach w formie SMS.
Warto wspomnieć, iż dostęp do przedstawionego narzędzia możliwy jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. iBOK to platforma bezpieczna. Zapewnione zostało szyfrowane połączenie SSL pomiędzy Klientem a Serwerem. Użytkownikami IBOKa mogą zostać Klienci, którzy posiadają aktualną umowę z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o., oraz dokonali rejestracji w systemie.
Już teraz zachęcamy do skorzystania z platformy IBOK.
Narzędzie dostępne jest pod adresem strony: https://ibok.pgkim.sandomierz.pl