Food Truck festiwal #Jabłonki już w tę niedzielę odwiedzi Sandomierz

Niedziela 13 września w Sandomierzu zapowiada się niezwykle atrakcyjnie. Oprócz czekoladowych, festiwalowych słodkości na Rynku, mieszkańcy mogą degustować  przysmaki  z polskich jabłek, które zaprezentuje Food Truck festiwal #Jabłonki, podczas odwiedzin jednego z najbardziej ,,jabłkowych” regionów Polski.  

  • Słoneczny i ciepły wrzesień to dobry czas, by na świeżym powietrzu cieszyć się urokami lata oraz przysmakami z naszych jabłek, które są o tej porze roku najlepsze.
  • W ramach festiwalu #Jabłonki, Fundacja State of Poland zainicjowała weekendowy tour specjalnego Food Trucka #Jabłonki.
  • Już w najbliższą niedzielę 13 września br. będzie go można spotkać w Sandomierzu od godz. 14:00 do godz. 21:00 przy Bulwarze im. Marszałka Józefa Piłsudskiego.

Tour rozpocznie się w piątek 11 września wizytą na Rynku w Tarczynie, w sobotę uda się na Rynek w Warce, a zakończy objazd niedzielnym postojem na Bulwarze im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sandomierzu. Każdego dnia między 14.00 a 21.00 będzie można skosztować podpłomyków – m.in. z jabłkiem, żurawiną i świeżym tymiankiem cytrynowym.

Świętuj z nami #Jabłonki w jednym z wybranych miast:

  • Tarczyn 11.09 (piątek), 14:00-21:00
    Miejsce: Rynek (za fontanną w kształcie jabłka).
  • Warka 12.09 (sobota) 14:00-21:00
    Miejsce: Rynek w Warce.
  • Sandomierz 13.09 (niedziela), 14:00-21:00
    Miejsce: Bulwar im. Marszałka Józefa Piłsudskiego.

Co to są #Jabłonki?

#Jabłonki to czas celebracji polskich jabłek, które właśnie we wrześniu są najsmaczniejsze. To również przypomnienie o pięknie naszych sadów, w których możemy się bawić, odpoczywać i poznawać jabłkowe sekrety. Dlatego tegorocznym #Jabłonkom towarzyszy objazd dedykowanego Food Trucka, który odwiedza jedne z najbardziej „jabłkowych” miast Polski. Przemyślana i szeroko zakrojona kampania w kreatywny sposób wykorzystuje wzajemnie przenikające się i wzmacniające kanały komunikacji, w tym:

  • zasięgowy spot w TVP emitowany w okresie od 7 września do 7 października, z dodatkowymi wejściami tematycznymi w programach śniadaniowych,
  • współpracę z influencerami o łącznym zasięgu ponad 2 mln odbiorców,
  • komunikację i aktywacje (konkursy, tour Food Trucka, partnerskie restauracje i sieć retail) w social mediach (Facebook, Instagram), z planowanym zasięgiem na poziomie 10 mln odbiorców,
  • tour specjalnego Food Trucka, który z jabłkowym menu odwiedzi wybrane miasta Polski,
  • działania wyselekcjonowanych, popularnych restauracji, które na czas #Jabłonki 2020 przygotują specjalne menu sezonowe,
  • współpracę z siecią sklepów spożywczych, które włączają się w kampanię,
  • kampanię edukacyjną, w ramach której powstaną materiały na temat tego, jak celebrować #Jabłonki w gronie rodziny i przyjaciół,
  • współpracę z zespołem The Dumplings, który na potrzeby #Jabłonek przygotował dedykowany cover utworu „Kocham Cię, kochanie moje” zespołu Maanam.

Źródło: Urząd Miasta w Sandomierzu