Lucjusz Nadbereżny wziął udział w projekcie fundacji Pomaganie Jest Trendy, by zawalczyć o pomoc dla noworodków

Z okazji Mikołajek 12 polskich miast włączyło się w projekt fundacji Pomaganie Jest Trendy pod hasłem #40MilionowSerc. Wśród Prezydentów, którzy włączyli się w projekt udział wziął Prezydent Stalowej Woli Lucjusz Nadbereżny

Celem projektu jest wspieranie oddziałów intensywnej terapii noworodka w szpitalach z miast, w których wolę uczestnictwa wyrazili Prezydenci, biorąc udział w nagraniu video bajki

Bajka została nagrana korespondencyjnie z uwagi na panującą pandemię. Jest to pierwsza część bajkowego projektu fundacji, w drugiej udział wezmą znane osobistości show biznesu, wśród osób, które swój udział zadeklarowały znaleźli się m.in. Iga Świątek, Jan Błachowicz, Małgorzata Kożuchowska, Bracia Collins czy dyrektor telewizji Polsat – Nina Terentiew.

JAK POMAGAĆ ?

1. Kupując produkty z Duszkiem Babu w swoim lokalnym sklepie, sieci, czy hurtowni. Wśród produktów znajdziecie naturalne przyprawy, herbaty czy jedyne takie żele do dezynfekcji, które nie tylko nie wysuszają i nie niszczą skóry, ale również ją pielęgnują (kliknij i zobacz prezentację produktów)

2. Kupując pozłacaną monetę o nominale „40 milionów serc„, którą wybiła Mennica Sudecka, a którą kupować można elektronicznie w cenie 10 zł. Do ceny należy doliczyć koszty przesyłki (6 zł). Łączną kwotę 16 zł należy wpłacić na konto Fundacji Pomaganie Jest Trendy: 12109011600000000135814430 oraz przesłać potwierdzenie wpłaty wraz z adresem do wysyłki na adres: pomagam@40milionowserc.pl

Możesz też kupować w sieci :

Z uwagi na okres pandemii priorytetem fundacji jest zabezpieczanie noworodków, personelu oraz Mam, przebywających na wspomnianych oddziałach.
“Chcielibyśmy możliwie najwcześniej przekazać do lokalnych szpitali bezobsługowe kabiny dezynfekcyjne Proteger, przystosowane również dla osób niepełnosprawnych. Jest to bardzo ważne urządzenie, gdyż nie wymaga zastosowania jakichkolwiek płynów odkażających, które choć powszechnie są stosowane to jak wyjaśnia Prezes URPLWMiPB nie udzielono w całej Europie pozwolenia żadnemu producentowi produktów biobójczych do stosowania ich w komorach, kabinach i tym podobnych urządzeniach (pismo w załączniku), tym samym nie mamy gwarancji, że stosowane powszechnie urządzenia do dezynfekcji spełniają funkcję bezpieczeństwa. Chcemy również zaopatrzyć szpitale w żel do dezynfekcji dłoni, który opracowano na zamówienie naszej fundacji i który sami produkujemy pod nazwą “Virus Combat” to wyjątkowy żel tiksotropowy, który nie tylko mimo gęstości możemy aplikować przez wszelkiego rodzaju dozowniki – w tym w sprayu –, ale również jest on bezpieczny. Nie tylko dezynfekuje skórkę nie niszcząc i nie wysuszając skóry, ale również ją pielęgnuje, poprzez zastosowanie powszechnie stosowanej do zabiegów SPA glinki. Co ważne jest to absolutnie produkt stworzony w oparciu o naturalne komponenty. Prócz powyższych walczymy również o szafę dezynfekcyjną Medical Box, która na podobnych zasadach dezynfekować będzie smoczki, zabawki, urządzenia elektroniczne, odzież i obuwie medyków oraz maseczki, co w konsekwencji pozwoli na ich wielokrotne użycie, a szpitalowi na oszczędności” – wyjaśnia Krzysztof Gorzkiewicz prezes fundacji Pomaganie Jest Trendy
OD MIESZKAŃCÓW ZALEŻY SKALA POMOCY
Skala funduszy jakie trafią do miejskich szpitali zależna jest od zaangażowania lokalnej społeczności. Co ważne fundacja nie zwraca się do niej o darowizny, a o robienie zakupów w lokalnych sklepach i wybieranie produktów, na których znajduje się wizerunek fundacyjnej maskotki “Duszek Babu”. Na bieżąco podejmujemy rozmowy z lokalnymi kupcami, aby produkty były dostępne w jak największej ilości lokalnych sklepów, wśród produktów znajdziemy herbaty, przyprawy, produkty CBD czy wspomniane żele do dezynfekcji. Przez stronę fundacji zamawiać można również wybite przez Mennicę Sudecką monety o nominale 40 Milionów Serc. Całkowity zysk fundacji ze sprzedaży tych produktów trafi na pomoc do lokalnych szpitali.
    “Cieszy nas, że możemy liczyć na ogromne wsparcie zarówno ze strony lokalnych przedsiębiorców, bo wsparcie Pani Joanny Sampolskiej z LedLive jest nieocenione, ale też ze strony Urzędu Miasta, bo w dobie pandemii nie jest łatwo Prezydentom znajdować czas na udział w dodatkowych przedsięwzięciach, ale świadczy to o tym, że macie dobrego prezydenta, bo jak widać nie wacha się w decyzji, jeśli pojawia się propozycja wspierania tego co służy przecież całej Stalowej Woli.” – mówi prezes fundacji.
Fundacja deklaruje, że spośród biorących udział w projekcie miast zostanie finalnie wyłonione jedno, które w nagrodę za największe zaangażowanie w projekt otrzyma nagrodę.
Będzie to wybita specjalnie dla miasta przez Mennicę Sudecką moneta z wizerunkiem miasta o nominale odpowiadającym ilości mieszkańców miasta, nadto fundacja w mieście tym zainicjuję realizację imprezy charytatywnej z udziałem gwiazd, której pierwsza edycja mimo warunków pandemii odbyła się w tym roku w Kaliszu (relacja : https://www.youtube.com/watch?v=DA6lAHNzgn8)
Szczegóły projektu na bieżąco publikowane są na stronie fundacji